2013. február 12., kedd

Önéletrajz öt rövid fejezetben..



I.
Megyek az utcán.
Ott egy mély gödör a járdán.
Nem látom meg, beleesem.
Elvesztem, nincs segítség.
Nem az én hibám!
Hosszú időbe telik, mire kimászom.

II.
Megyek az utcán.
Még mindig ott a gödör a járdán.
Úgy teszek, mintha nem látnám.
Most is beleesem.
Nem akarom elhinni, hogy már megint benne vagyok.
Nem az én hibám!
Most is hosszú időbe telik, mire kimászom.

III.
Megyek az utcán.
Ott az ismerős gödör a járdán.
Látom, de azért beleesem.
Már megszokásból.
De már tudom, mi történik.
Tudom, hogy az én hibám.
Gyorsan kimászom.

IV.
Megyek az utcán.
Ott a gödör a járdán.
Kikerülöm.

V.
Egy másik utcán sétálok.

(Portia Nelson)

1 megjegyzés:

Virág írta...

https://www.youtube.com/watch?v=X891AHyn9QM

"Too much love will kill you
Just as sure as none at all
It'll drain the power that's in you
Make you plead
and scream and crawl
And the pain will make you crazy
You're the victim of your crime
Too much love will kill you
Every time."
(A túl sok szerelem meg fog ölni.
Ez olyan biztos, mint más semmi.
Elszívja majd az erődet.
Könyörögni és
sikoltozni és csúszni-mászni fogsz,
és a fájdalom megőrjít majd.
Saját bűnöd áldozata vagy.
A túl sok szerelem meg fog ölni,
mindig.)

Megjegyzés küldése

Üdv olvasó,

Amennyiben megjegyzésed közzétennéd -megkérlek, hogy lehetőleg névvel tedd azt.

Megértésed köszönöm.

Meséld el :)

I See U - Mutasd meg magad
Névnap és dátum script